“Temel eserlerdeki tarifiyle “ölçülü ve kâfiyeli söz” olan şiir, manâsı ve yazılış tarzına göre de iyi veya kötü olarak tasnif edilebilir. Ölçü, ahenk, şekil, kafiye ve manâ arasındaki tabiilik ve mükemmellik de şairin başarı ölçüsü olarak kabul edilegelmiştir.”
“… Sadece şiirimize değil, milletimizi büyük millet yapan bütün değerlerimize musallat olduğu bütün yönleriyle açığa çıkan batıya ait bir geleneğin karşısında olmak milli ve dînî bir vecibe halini almıştır. Millet olarak ayakta kalmamız örf ve an’anelerimize, kültürümüze ve dinimize bağlılığımız ölçüsünde mümkün olabilecektir.”
Dosyalar
ETİKETLER:
anadoluyum
ilim
1992
postası
seydişehir
28
başyazısı
gazetesindeki
tarihli
temmuz
geleneğimiz
köklü
şiir
Muhafazakâr san’at
muhafazakar
üçüncü yeni
gazeteci
yazar
şair
sefa koyuncu
san’at
yerli
milli
Anadolulu
anadolu
avrupa
asya
bilim
teknoloji
milli şiir
muhâfazakar sanat
Türk Dili ve Edebiyatı
türkçe
röportaj
medya
arşiv
çevre
din
siyaset
politika
bati
Türk Şiiri
üçüncü yeni akımı
üçüncü yeni nesil
Seyyid Harun Veli
Türkiye Dil ve Edebiyat Derneği
devlet
Recep Tayyip Erdoğan
Mustafa Özbek
Ecevit Hükümeti
İşçi Olayları
Türkiye tarihi
iç karışıklık
1980 öncesi
meydana
polis
sendika
1980
genel
anlaşma
chp
yazı
Güncel
Türk Edebiyatı
kütüphane
türkiye
Üçüncü Yeni Nesil Akımı
Türkiye Gazetesi
dil bilimi
türk dili
sohbet
yorum
edebiyat
kültür
sanat
koyuncu
sefa